poniedziałek, 7 października 2013

z jakiegoś powodu ulubione!

Hej! Dziś dzielić się będziemy ujęciami ślubnymi!
Ale nie tymi najpiękniejszymi co to trafią do ramek, bo Panna Młoda się błyszczy i Panu młodemu błyszczą się lakierki! :P

Tamte trafią do Pinteresta (Magda LOWE!)
Dziś będą zdjęcia, które z jakiegoś powodu skradły moje serducho :)
Sami zobaczcie dlaczego!
Może i Wam skradną!

tu pozował tylko bukiet!
ja się wydurniam!
cóż...
:P



twarzowy, co?
Jeszcze raz dziękujemy Tacie za samochód, który zrobił furorę!
i gadgety!

uwielbiam fakt, że to Oli podawał nam obrączki!
nie szkodzi, że nikt nie wiedział kiedy miały wejść!
Młody był dzielny ogromnie!
Siostra później opowiadała: "Mamo, ale powiesz mi kiedy mam iść, tak? Powiesz mi na pewno? Żebym wiedział!"
hahaha Kocham tego szkraba!
:*********
mój kochany pomocnik i rozbójnik!
:************************

świadkowie przysypiają! Goście również!
hahahaha!
Ale nam się podobało!!
hahahaha got Ya!

Alicja również pomagała! Opiekowała się bukietem!
:*******************
A Oli w tym czasie chyba cosik kombinuje...

Tutaj paparazzi ewidentnie manifestują swoje upodobania!
Siostra zapamiętuj! ;)

Tak - zacieszaliśmy przez cały dzień! Cóż zrobić!?

o i tutaj mali pomocnicy!!
Ktoś później nawet policzył te drobniaki - nie chcę wskazywać palcem!

(próbujemy liczyć w tle)
a Oli duma na miejscu kierowcy!
LOWE!
:*

i nie powie nikt, czy to wódka była, czy nie wódka :P
ale coś zbyt ochoczo Państwo młodzi popijają!
:P
się nie przyznamy!

Motyw, którego zupełnie nie pamiętam,
ale za to wiem o co mogło pójść
hahahaha
Ciap - Ty się strzeż!
LOWE!

No i mówcie sobie, że można cieszyć się jak dziecko...
Ale dziadek to nawet cieszył się za  całe stadko dzieci!
hahaha padłam!

Nasza ślicznotka!
nie mogę wyjść z podziwu jak goście godnie nosili nasze kokardki!

Jest i Krzychu!
Mój drugi chrześniak!
"Mirusiu ale ty ładnie wyglądasz w tej białej sukience" {huuuuuug w kolana}
<oooch!>
nasz mały Owsiak!
Sama radocha!
i podchodząc z życzeniami: "Mirusiu, a te babeczki na stołach, to do jedzenia?"

taaaki szpan!

no i ferajna prawie w komplecie!

Mafiaaaaaa!

No gadgety zrobiły furorę!!!

Gorzko gorzko!
A ostatnio Paweł pytał: a my to gorzko mieliśmy na weselu, czy nie, bo nie pamiętam!?

Co poniektórym spodobały się inne przebrania!
Tak! Pan zdecydowanie jest z tej bajki!

No cóż! Każda księżniczka przecież musi się przemienić w buntownika - prędzej czy później!
Tutaj Paparazzi podglądnął małą zmianę obuwia :)

Przecudowny chlebek za który seeeeeeeeeeerdecznie dziękujemy Pani Wajdzik! Te gołąbki skradły nam serducha!
Oli mówi:
"ty jesteś ten po lewej, a Paweł ten po prawej, tak?"

i dzień drugi...
Ognicho nad jeziorem...

Zmęczony, ale jeszcze się trzyma! :P

i co poniektórzy trzymają się nawet całkiem nieźle! :P
Uwielbiam to ujęcie!

Dziękujemy Łukaszowi za całą masę zdjęć!
Dziś oglądałam je pierwszy raz na spokojnie i muszę przyznać, że dobrze je mieć! Tyle rzeczy umyka!
A potem jaka frajda z oglądania!

Dzięki Dzięki dzięki dzięki!
Na resztę zdjęciów każdy z osobna będzie musiał poczekać!
(Nawet my jeszcze nie widzieliśmy wszystkiego!)
Prosimy o cierpliwość!
Krasnale pracują nad produkcją!

Buzie!
M

8 komentarzy:

  1. przepiękne zdjęcia! tyle uśmiechów!!! i nie wiem czy już wspominałam ale zakochana jestem w Twojej sukience!!!! :D cudowna!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mirusiu <3 uuuuuuuuuuu lowe !
    i Oli taki uroczy z tymi obrączkami haaaa :D
    i dziadek i samochód i ciągłe wasze chichranie :D
    Aaaaaaa superrro komentarze do zdjęć, czuję się jakbym tam była.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super foty!!! a Twoje wydurnianie bardzo słodkie :***

    OdpowiedzUsuń
  4. hahaha jak dobrze to widziec znowu!!! z innej perspektywy! Mira ahaha sorry za Pinteresta ale hahah no co ja poradze :D LOwE!!!!
    Padlam ze smiechu jak widzialam jak Oli sie nie moze wybrac z obraczkami, dlatego nie mam zadnego zdjecia ahahah ale mam nadzieje, ze wybaczysz!
    i ten maly superman w okularach!!! uwielbiam, mam taaaką fotę z nim :D
    wiesz co, moge do tych zdjec wracac i wracac :)))
    pozdro dla drugiego fotografa ahaha :D
    :*
    krasnal pracuje :*

    OdpowiedzUsuń
  5. ale super fotki! ja też mam oficjalne od pani fotograf i nieoficjalne (a równie dobre!) robione przez kumpelę, takie właśnie "nie do ramek" :D

    OdpowiedzUsuń
  6. przecudne zdjęcia! oj będzie fantastycznych albumków i scrapów pewnie kilka:)) Wspaniałą musiałaś mieć atmosferę na ślubie:))

    OdpowiedzUsuń