niedziela, 21 października 2012

Kto mi powie jak było w Krakowie?

Na początek jeszcze raz serdecznie podziękuję wszystkim Babom, które wczoraj na Craftshow mogłam wyściskać i wycałować!
Dziękuję Pawełowi za cierpliwość, Siostrom Gurkom (jak Paweł powiedział Gurkowy Rozum, to też jest Gurka) za bycie ALWAYS tugeder łif mi! :* Za zdjęcia i przytulanki i wspólne swawole!!!!!!!
Zgadnijcie kogo wreszcie poznałam na żywioła!!!!!!????????
Otóż otóż!!! Chmmm w jakiej by tu kolejności...
chronologicznie to pewnie się nie uda, ale spróbujmy!
Maaaagda M, Jasz, Olennka ( z pysznym ciastem Marchefkowym - niam niam niam!), Nula, Huma!
Same cudnie kreatywne duszyczki!
Poznałam Chwilkę, Dorotah, Dorotę miniaturyzującą, którą rozpoznałam dopiero po pół godziny niemyślenia o tym, z kim przed chwilą własnie rozmawiałam :)
... Hmmm kto tam jeszcze był kto tam jeszcze był!?
ooo jeszcze Marysza, Antilight!
Było Was tyle cudowne baby - same Gwiazdy Polskiego Scrapbookingu {i nie tylko}!
Spotkałam Imę i Vanilkę...
chwilę pooglądałam prace Nordstjerny siedząc przy twórczyni!
Miałam cudowną okazję spotkać się ponownie w Krakowie z Justi :**
Była też  mocno zapracowana Makówka i była Calista, która przywołała mnie do porządku hahahah (Mira ogarnięta szałem zakupów nawet nie spojrzała kogo widzi, albo kogo właśnie nie dostrzega!) :)
Mignęła mi też Gizmo i Kamaftut, ale nawet nie zdążyłam się przywitać!
W trakcie warsztatów dotarła do nas wreszcie Dorota, która tworzyć kocha!!!!!!!!!!!!! Ahahaha Wreszcie udało jej się dotrzeć na miejsceeee hahaha - To była niespodziewajka, która wywołała takie salwy pisków u Rozumnej Oli, że chyba nie chciałabym tego usłyszeć ponownie! Fantastycznie Cię poznać WRESZCIE! (po scrapa przyjadę do Tychów :P i będę mogła wymienić 1 za 1 :P)

A kto nie był niech żałuje bo było cudnie... Co niniejszym dokumentują poniższe pikczery...

Całą drogę świeciło cudnie słońce, a gdy tylko dojechaliśmy do Krakowa cały świat zasnuła mgła... Zwłaszcza rynek.

Chwilę pospacerowaliśmy z Pawłem podglądając niewinnie i powolutku wychodzące zza mgły słonko...
ale szał Spotkania bardzo szybko wywiał mnie z objęć Lubego w objęcia Gurki i Rozumu :P :*

I oto właśnie Rozum, w osobie własnej! Dzięki za wsparcie Kochana - bez CIE zginęłabym pod stołem :P

Ooooooch! 

Tu chyba Gurka zarzuciła do zdjęcia "zróbmy głupie miny" i oczywiście zastosowała się do zawołania w 200% :) razem z Magdą z resztą :) Za to Huma nadrobiła za nas wszystkie! :)

Właściwie nie wiem kiedy zaczęły się warsztaty! Na sali było tyle pozytywnych emocji, że w ogóle nie wiem kiedy i gdzie ten czas tak zaiwaniał!

Poszłyśmy z Gurką na Grudniowanie z Anną Marią i Anną Wach :P
(właściwie to naciapałam tylko i skończyłam się twórczo zblazowana)
A Rozum Kochana cykała nam słodkie focie!

Macałyśmy cudne prace Nuliszona!! Cuuudne!

trochę niby pracowałyśmy!

I ponownie macanko cuuudów papierowych!

więceeeeej proszę!

Gurka zdrowo naciapała!!! I schnąć nie chciało!


na pierwszym planie moje {nie}wyżytki :) żeby nie powiedzieć brzydko i dosadnie!
Ich żywot zakończył się dziś w pudle na ścinki...
Z niemożności patrzenia pudło zakopałam głęboko!

Po warsztatach to mi się nawet sesja gwiazdorska trafiła! z Obydwoma Aniami :)
Przedstawiać nie muszę, choć tą Panią po lewej to chyba na kilka sekund ktoś podmienił!
Chociaż może nie!

Kto
tu
co
 i
 ile
 ćpał???????


No! Koniec pozowania!
Mira urosła do swojego rozmiaru, a Panienki po prawicy i lewicy cudnie się szczerzą!
a że w ruchu, to nic dziwnego, bo to zgodnie z sugestiami o dynamice na zdjęciu i innych cudach!

tia

To jest Fryta! Przyczyna radości mojej i wielu wielu wielu pozostałych babów!
On to bowiem dowiózł Dorotę na miejsce sprawnie i w całości :PPPPPP

Po warsztatach nastał czas pstrykania grupiszonów i podejmowania decyzji co dalej!
Z miliona zdjęć grupowych - dwa! 

Znajdź osiem szczegółów, którymi różnią się dwa powyższe zdjęcia! Tych znaczących poproszę! Mrugnięcie jednym okiem się nie liczy!

Część z nas po rozstaniu i całowaniach i ściskach i płaczu i zgrzytaniu zębów :D postanowiła jeszcze zawędrować na miacho!

a po drodze...

Zdjęcie z cyklu - zagadka!
Zgadnij kto to i dlaczego niecnie się ukrywa!!!!!!!!

Taaaak! To Anti! A dlaczego? Nie mam zielonego! Pewnie nie chciała się dzielić CupKejkiem!

NO tak... Tu się przynajmniej Kawa nie zważyła! Wręcz przeciwnie była pyszna... O Ciastkach się nie wypowiem, ale może ciasteczkowe potwory powiedzą coś więcej??

Spotkaliśmy duchy!!!!!!!!!!!!!


Tak własnie! Te ciasteczkowe potwory!
:)

I co? To już ostatnie?
Taśma się komuś urwała?

Klisza skończyła! O nie to nie ta bajka!
A gdzie knajpa Turnaua?
A gdzie więcej?

...
pamiętam już tylko jak biegliśmy szybciorem na autobus!
dotarliśmy zgrzani, ale na czas!
uuuuf!
Więcej grzechów nie pamiętam, ale chętnie ich jeszcze kilka popełnię w najbliższym czasie!

Dziewczyny i Chłopaki!
Dziękuję! Ściskam! Całuję!
Jesteście cudowni!

Czekamy teraz z P na Wasze odwiedziny we Wrocławiu!

Dorka, Nulka, Olennka, Gurka, Rozumek - mam nadzieję, że już za dwa tygodnie!

Magda M - obowiązkowo - kiedy tylko chcesz! Byle szybko :P
hihi

i cała reszta ferajny!!
Buuuuzioleeeeeeeeeeee!

Było cudnie
Tyle Wam powiem.

a kto twierdzi inaczej, niech mu mowę odejmie!
:P


47 komentarzy:

  1. Kraków, jak Kraków.. o najlepszych imprezach to zazwyczaj po czasie dowiedzieć się można ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczna opowieść, fantastyczne zdjęcia. Ale nadal mam niedosyt gadania z Wami!:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co Ty nie powiesz? Hahahahahahaha! Jak Cię upiję w listopadzie, to nie będziesz chciała więcej ze mną gadać :P

      Usuń
    2. Hahahahahahha xD co to był za dzień, też mam wrażenie, że kurde czasu było tak mało! :O

      Usuń
  3. ojaaa, ojaaaaaa. dobrze, że uwieczniłaś wszystko, to chociaż tyle se obejrzę. ale nienawidzę Was normalnie. też tak chcę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ty lepiej przyjezdzaj do wrocka a nie zasiedziałaś się w Stolycy!

      Usuń
    2. zrób tańsze przejazdy :/ ale myślę intensywnie :)

      Usuń
    3. cieszę się że się namyśliłaś! :*

      Usuń
  4. a ja chyba wiem, czemu się Anti ukrywała, hahaha:P:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba było jechać pociągiem, to byś wiedziała xD

      Usuń
    2. ale nie rozumiem... Anti jechała z Wami pociągiem? Czy że ja tak krótko byłam!
      Prosz mi powiedzieć ino raz!

      Usuń
    3. na pierwszym zdjęciu to jak zaćpana za tą torbą wyglądam :D a teraz to mnie mafia rogata skosi jak tylko wroce do Krakowa.

      Usuń
    4. padłam:D
      kurde bele, Turnau o tym kawałek napisze jak nic!

      Usuń
    5. czy ktoś mi wreszcie powie prawde??? Ahahahahahahaha!

      Usuń
    6. prawda Cię zabije! juz nigdy nie będziesz myslala o nas tak samo!

      Usuń
    7. ahahaha no teraz zajarzyłam :D już tam nie pójdę teraz, wiecie? :D :***

      Usuń
    8. Magda, zostałaś przez nas pozbawiona lokalu w Krakowie :P

      Usuń
    9. ej ja też chcę wiedzieć!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Rozumiem, że coś nie tak z knajpą?? Mówić!

      Usuń
  5. BTW DORA! Mało mam CIę tu na zdjęciach!

    OdpowiedzUsuń
  6. cudnie cudnie cudnie :*
    chcę jeszcze i więcej! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda, że ja tylko tak na chwilę, na warsztaty i do domu... ale niedługo spotkamy się we wrocławiu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no pewnie - myślę, że jakieś milion razy :) O ile się nie wyniesiesz do lepszego świata czyli Hameryki!

      Usuń
    2. jak tylko urodzę, to możemy jechać na czeskie baldy :)

      Usuń
  8. Ehhh zazdrość mnie zżera laski :)

    OdpowiedzUsuń
  9. na nana na moje zdęcie na okładkę na na nana na :P
    Kurde, naprawde chciałam spróbować tej kawy, gupi serek.

    OdpowiedzUsuń
  10. zaluje ze dluzej z wami nie zostalam w barze, ale juz usypialam na stole taka zmecozna bylam :D (to pewnie przez te emocje:P)
    okropnie sie ciesze ze wszystkie poznalam lub po raz kolejny spotkalam!! dziękuje za tyle usmiechow i tez ciagle was wspominam :D mam nadzieje ze zaniedlugo sie zobaczymy :D sciiiskam!! :*


    i kradne fotki of course, chyba ze masz cos rpzeciwko :P?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam nic przeciwko! Hahaha Też miło było CIĘ poznać! Do częstego powtarzania! BTW Twoje włosy były osom, a nie jakieś ta, co gdzieś tam pisałaś :P Za takie rude, to ja bym sie zabiła! O!

      Usuń
  11. Oja oja :D Jaka relacja! Dzięki za mega wieczór haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I widze Jasze w Potoshopie dokleiłaś :P

      Usuń
    2. punkt dla Cie! :) Jeszcze siedem pozostałych szczegółów :P
      To ja Dziękuję Pocahontas ;)

      Usuń
    3. Posikałam się! ahahaha
      Ale jak ładnie dokleiwszy! Wyszłam wręcz kwitnąco! jeah

      Dzięki wredoty za ten wspólnie spędzony czas- było osom. Szkoda, że tak krótko buahahahha

      lowe ♥

      Usuń